I will be your commander


Jag och Milla på Gotland i somras

Idag har solen gömt sig bakom molnen :( Älskar när solen är framme och jag hoppas att det kommer fler fina dagar innan sommaren är slut !

Strax ska jag till stallet för att rida min kära pålla, ska bli så kul. Sen ska jag hem och städa lite och slappa. I em/kväll ska jag in en sväng till stan, det är ju trots allt karloskar.

Jag är så sugen på att festa till det i stan, älskar när det händer något och det är folk överallt ! Men tyvärr är min bästis Milla bortrest och min kära vän Linda jobbar så jag får helt enkelt haka på alla andra till Logdansen ikväll. Det ska visserligen bli roligt också, men jag hade velat vara först i stan och sen åka till landet :) Sådan är jag, vill göra allt på en gång och tror jag hinner med det också !

Vad ska ni göra ikväll ?


Kommentarer
Anonym säger:

kom hit också, det hinner du! mamma har åkt vattenskidor =)

2010-08-07 | 14:06:15
Lorena säger:

haha nicklas fick en egen grupp så ovan var han haha. bara han & jag & den tjejen som vi red ut med. Hörde även att ni fick bada med dom, härligt! =)

2010-08-07 | 21:42:10
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback