Party all night long



Jag har haft världens bästa start på dagen ! Först red jag på min underbara häst Akria och när jag kom hem skulle Wille ut på mc-tur så tog hängde jag med på den :) WUNDERBART ! Jag hoppas att resten av dagen blir lika bra och rolig, jag och Linda ska ju ha födelsedagsfest idag ! Ska bli så skoj, jag får berätta mer om den imorgon.

Ett stort minus denna dag är att jag vaknade upp med en jättefinne ... mellan ÖGONEN ! Suck, alltid när jag minst vill ha dem. Men får le jättestort idag så kanske de tittar på munnen istället för finnen ;)

Nu ska jag packa och käka mat, sen fara in till stan !
Ha en underbar lördagskväll everyone !

Kommentarer
Anonym säger:

hoppas ni har kul!!

2010-08-21 | 21:10:17
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Lorena säger:

ja det ville jag men trodde du inte kunde, vi åkte därifrpn vid 19.15.. men det var inte sp kul, tråkiga karuseller.. puss

2010-08-27 | 22:20:53
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback