The transformation has begun...



För det första, fem dagar utan blogging? Hur gick det till ?! Skärpning Dhanii !

Igår gjorde jag mitt hår ! Resultatet ser ni ovan. Vad tycks? Själv har jag fortfarande inte vant mig, igår kändes det som jag hade en peruk på mig.
Jag gjorde mitt hår hos Katta på Salong Självfallet i Växjö. Vi tog ganska mörk brun och blandade i lite lila. Detta tog vi över hela håret förutom där den blonda slingan var, den gjorde vi svart ! Känns helknäppt att gå från "ljust" till så mörkt. Dock hade vi tänkt oss att det skulle bli mer lila så jag fick med mig en inpackning som gör att håret skimrar lila. Underbart !

Kommentarer
Anonym säger:

fiiint!

2010-08-19 | 05:22:48
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Mosen säger:

Tack så jättejättemycket. Jag kommer att slänga upp lite tips då och då på bloggen. Känns det som att nåt fattas är det bara att tipsa mig på inlägg :D

2010-08-19 | 11:10:15
Bloggadress: http://mosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback