Alla hjärtans dag- outfit




Detta hade jag på mig på alla hjärtans dag när vi var ute och åt på restaurang och kollade på bio (bilden är dock inte från ! Vaden dagen! Jag var lite mer uppiffad då).
Jag älskar denna kjolen och mina skor, men jag kände mig lite osäker om jag skulle ta på mig dem eller inte. Det var ju ändå Växjö vi skulle till och där går man inte runt i högklackat på ljusa dagen. När det är fest är det okej, men om man går klädd lite finare på dagen får man blickar. Och tro mig, det fick jag ! Det gör mig inget, men tycker det är lite tråkigt bara. Själv längtar jag till storstäder där man kan gå runt i klackar dygnet runt, de är ju så snygga och man får jättesnygga ben i dem :) Självklart tycker jag om flats också, jätteskönt att gå ut och dansa i, men heals is tha shit ! Vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback