Be happy

Det jag har lärt mig är att man ska göra det som gör en glad och umgås med dem som ger en energi. Vara med dem som får en att skratta, vare sig det är vänner eller pojkvän/flickvän. Det är ingen mening att vara med dem som inte vill får en att må bra.
Man ska även vara nöjd med jobbet man har, våga byta om man inte mår bra av det. Att jobba måste man göra större delen av sitt liv och då tycker jag inte man ska lida igenom varje dag.

Om man försöker göra något åt sin situation så kan man lyckas eller så trillar man ner på rumpan igen, men i vilket fall så försökte man.
Man måste även våga. Jag var feg förra året och det ångrar jag. Jag vågade inte göra det jag drömde om då jag trodde jag skulle förlora något som jag kanske inte kunde få igen. Men man måste våga och prova annars gör man som jag gör och ångrar att man inte tog klivet ut i det nya okända. Men det blir ändring på det för min del från och med nu.

En vacker dag ska jag göra som mina vänner nere i Spanien. De sålde sitt hus här i Sverige och sa upp sina jobb och flyttade ner till södra Spanien och bildade familj där. + att de fick den här fina utsikten från sin terass (bilden)! Ibland kan det bli helt underbart när man vågar...

Los Romanes, Spanien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback