Dagens fråga

FRÅGA: Hur håller du din motivation uppe för din träning?


SVAR: Jag försöker alltid se mig själv om ca ett halvår när jag tränat regelbundet och ätit rätt. Då brukar viljan komma att ta sig i kragen och ge sig ut på en runda i skogen. 
Jag kommer även att göra så att jag kommer att lägga upp bilder på bloggen med jämna mellanrum och då vill jag ju självklart se bättre och bättre ut :)
Att vara två är alltid roligare så försök att ta med en kompis eller varför inte hunden? Min hund får alltid hänga med när jag är ute och går.

Det kan också vara roligare att gå till gymmet om man känner sig lite snyggare och har sköna och bekväma kläder på sig. Därför tänkte jag unna mig lite nya träningskläder nästa vecka. För mig spelar det ingen roll hur jag ser ut jag tränar, vare sig man är på gymmet eller ute i skogen, men som sagt så kan motivationen få sig en knuff i rätt riktning och man har något att visa upp. Träningskläder är något jag tycker att man kan investera, speciellt sådant man ska ha när man tränar utomhus. Jag har kollat in dessa kläder som är från Stadium. De hade mycket rea så jag rekommenderar att gå in och kika !





Ett par löparskor är en bra investering också, men det får bli ett annat inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback