Fredagsfest

I fredags var det fest för Marie och Hubbe och de hade bestämt sig för att ha en "maskeradfest". Man skulle klä ut sig till det motsatta könet (om man inte fegade ut och hade after ski istället). Det var många som var seriösa och faktiskt tog detta på allvar. Det fanns många tanter där (killar alltså) och en hel del snubbar (tjejer).



Vad tyckte ni om min förvandling?




Självklart klädde jag ut mig till en kille. Eftersom jag lånade min killes kläder, vilka är lite stora för mig, blev jag lite av en gangsta. Sedan var jag tvungen att ha skägg såklart och då blev det automatiskt att jag fick ett sådant där fult skägg som går längs hakan :)

Jag hade sjukt kul och jag älskar när man klär ut sig. Mer sådana fester !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback