Gaah





Mina vänner Tove & Camilla är på Nya Zeeland. Först var jag inte så avundsjuk förrän jag läste att de shoppade skor för 150 kr där nere ! Bra kvalle med. Suck ja :) Längtar tills jag åker till USA, där lär finnas lite skor att shoppa också !
Jag ska kolla upp vad det kostar att frakta från Nya Zeeland, skulle lätt kunna betala för att få hem ett par skor !

Saknar mina vänner jättemycket, känns tomt utan dem här. Men själv skulle jag inte vilja vara iväg över jul och nyår, jag älskar julen och då vill jag vara med min familj. Men visst skulle det gå att vara iväg en jul kanske.. men bara kanske :) Hade gärna åkt och följt upp dem i jan dock !
Har två andra vänner som åker iväg på två olika resor i jan också. Den ena ska ta en jorden-runt-trip på ca 6 månader och den andra ska bostätta sig i australien i också ca 6 mån. Galet vad det ska resas nästa år ! Min resa till USA är inplanerad till våren '11, men vet vem, man kanske vinner på lotto och åker redan på hösten innan ;)

Älskar att resa, finns ingen finare och härligare än att se och uppleva olika platser och kulturer.

Nu ska jag sluta dagdrömma och börja på mina knäck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback