Good morning !



God morgon alla morgon pigga ! Själv brukar jag inte tillhöra den skaran med folk som går upp innan 07.00, men denna helgen har jag haft stallet och dessa busar ska ut vid 08.00 så då är det bara att masa sig upp !

Det var jättelängesen jag steg upp så här tidigt på en söndag. Tror det var när jag jobbade på Pressbyrån som jag kunde sova endast 3 h och jobba dagen efter... Nu pallar jag verkligen inte sådant!


Jag har inte haft tid att blogga alls nu i helgen, men kommer uppdatera i eftermiddag. Hade fullt upp igår, men idag blir de betydligt lugnare :)


Ha nu en underbar söndag och upp och hoppa så ni inte missar den !


Kommentarer
Evangelina säger:

Hola finibebis :D Hur är läget, utöver pollarna? Jag tycker att livet ter sig ganska förträffligt i snökaos och sportlov, tycker inte du? Vad gör du förresten när du har tid över? Puss, peace och VEGANKÄRLEK <3

2010-03-01 | 09:13:25
Bloggadress: http://hommus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback