Last Wednesday

 

Jag har glömt att berätta om min och Lindas crazy-wednesday förra veckan ! Vi hade inte setts på flera veckor då så vi satt hemma hos henne och delade på en flaska vin och tjattrade på som två vanliga tjejer :) Sedan blev vi trötta på att sitta hemma så vi drog ner till Deluxe och delade på en flaska till ! Som ni kan förutse blev det ännu mer tjattrande där och många leenden. Blev en del djupa diskussioner också och det kändes som att vi kom varandra närmare :)

Vill säga tack till dig Linda, du är en sådan go vän <3 och ursäkta för att jag blev lite klängig den onsdagen ha ha :)

Kommentarer
Linda säger:

Ååh gumman vad fint!<3 klängig???!! hahahaha det va ju störtkul!! du är ju min fru för tusan=)

Kan inte jag få denna bilden? pusspuss

2010-02-19 | 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback