Makin' plans for the future

Jag kom precis hem från Pressis och har pratat länge med kära Linda. Alltid lika ssmyysigt :) Nu har jag värmt till lite mat och tänkte göra sås till detta, men ack att jag aldrig lär mig att jag och sås går inte ihop! Jag kan inte göra sås. Jag vet vad ni tänker, det enklaste i världen. Men det blir nog gott ändå, vilken konstistens såsen nu än får :)




Funderar starkt på att prova på att jobba på Nya Zeeland inom snar framtid. Min vän Cathy är där nere nu och hon har fått flera erbjudanden om att få jobba med hästar, fastän hon knappt kan rida! Det hade ju varit drömmen att få jobba i det vackra landskapet och få jobba med hästar ! :) Det här tåls att tänka på, får nog bli efter USA-resan i så fall. Jag tror att om man fått smak på att prova på att vara utomlands en längre tid i sträck så blir man ivrig på att göra det igen kort därpå, så det kan nog bli till hösten 2011 !

Kommentarer
Lollo säger:

gör det!

2010-02-19 | 15:10:24
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback