Meddelanden från hela världen





Det är tur att det finns sätt att hålla kontakten på när man åker utomlands ! Med telefonen blir det ju dyrt så snabbt. Så tacka vettja Facebook och Resdagboken. Dock skulle jag själv välja att blogga om min resa på min blogg istället, men det gör man ju som man själv vill. 

Hur som helst, idag när jag vaknade och satte mig vid Facebook så hade Milla skrivit i min logg:


Camilla Lymalm
"
Vi har nagot i en lada som du kommer alska ;) SKickar hem denna lada imorgon. Sa du far halla dig tills vi kommer hem ! Vi tanker pa dig ! kramar"

Förra natten (vilket blir dag där borta) undrade dom vad jag hade för skostorlek så jag bara antar att det är ett par SKOR !! Gah kan man ha bättre vänner ?! Älskar dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback