My life




Beyonce - Broken Hearted Girl

Nu är hon strax midnatt och jag är fortfarande uppe. Fast det gör inte så mycket, har ingen brådska imorgon. Sitter och har precis skickat iväg rapporten till chefen. Känns skönt att ha det gjort, vill inte längre göra saker i sista minuten. Mitt nyårslöfe var att inte bli försenad igen. Än så länge har det gått, kanske för att jag inte haft någon direkt tid att passa än :)


Det jag vill ta tag i är min träning. Så här års är det alltid gymmet fullt med entusiastiska människor som har lagt träning som sitt nyårslöfte.. och jag tänkte joina dem ! Jag är nöjd med hur jag ser ut, men man vill alltid ha den där perfekta kroppen med lite mer muskler här och var. Så det tänkte jag ta tag i!


Det jag sitter och funderar över är även vart jag kommer att bo i framtiden. Här i Småland vill jag absolut inte stanna i hela mitt liv. Självklart är jag oerhört nöjd med att bo med pojkvännen (!), men jag känner att jag vill prova på storstadslivet. Kanske t.o.m. Sex & The city-livet ! Funderar på om jag skulle dra mig mot New York i framtiden. På något sätt lockar den staden oerhört mycket. Jag tror det är för att det alltid finns något att göra där, när som helst på dygnet. Yes, New York blir det nog. När? Det får vi se !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback