New Things

Nytt år = nya tag = nya mål. Jag har gjort upp en lista över mål jag vill klara av detta året, 2010. Jag känner på mig att det kommer att bli ett bra år !
Ett mål var att få ordning och igång bloggen på riktigt. Well, jag har ju startat bra i alla fall. Har nu bytt design på bloggen och kommer även att urskilja innehållet i den också. Vad tycker ni om den nya designen?

Mässan som jag har fått i uppdrag att förbereda och genomföra åt Motorevents vägnar börjar närma sig ! Lite smått nervös, men det kommer att gå bra. Är ivrig att höra utvärderingen på mitt jobb sen!

Min syster har previs varit iväg på Gran Canaria i en vecka och jag säger bara det; JAG VILL OCKSÅ IVÄG! Guh vad skönt att ligga och sola och lapa paraplydrinkar :)
Nu längtar jag ännu mer till Lindas och min Us and a - resa !



Spanen '08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback