Res-feber



Vilken resfeber jag har !
Sitter här ute på landet, insnöad i vår mysiga lägenhet. Wille är iväg och tränar så det är bara jag och Gizmo hemma. Utanför dörren ligger ca 4 dm snö och det är livsfarligt att ta sig för ner vår lilla trappa. Att köra bil är nästan omöjligt, i alla fall med min framhjulsdrivna saab. Även om snön är jättefin så hade jag mer än gärna sett snön på ett kort. Det lär man ju få äta upp när man sitter där nästa vinter och det är alldeles grönt :)
Jag har börjat kolla lite grann på sista minuten resor. Tips är att kolla på destination.se, där söker de från 16 flygbolag ! Jag hittade dessa lockande, billiga resor till solen; Teneriffa för 1999 ;- (ospec.) och Phuket för 4599 ;- (end. flyg). Gud vad jag vill resa iväg till solen ! Snön skulle ju ligga kvar när man kom tillbaka och då hade man nog uppskattat den på nytt !

Har ni något bra restips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback