Shoes from N.Z

 

Igår kom Milla och Tove hem från sin "down under"-resa !! Wiie säger vi till det :) Det har känt som att jag inte haft några kompisar alls de senaste veckorna, tack och lov för Linda !
Både Milla och Tove var alldeles bruna och då såg jag bara deras ansikten. Ser inte framemot när vi kommer stå arm till arm och jämnföra ! Måste nog gå och sola lite :)
Imorgon ska vi ha lite "välkommen hem"- fest hos Milla, only girls. Ska bli så sjukt kul, är jättetaggad !

Innan vi skiljdes åt igår fick jag "ett smakprov" som Milla så fint kallade det. Hon har ju införskaffat skor till mig och jag fick ett par igår ! :) Det var ett par högklackade med peep toe med en rosett där bak och spegelblanka klackar. Ska få resten imorgon ! Wiiee igen :)

Kommentarer
Lollo säger:

fiina!

2010-02-19 | 15:08:02
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback