Hundutställning











1. Vid Hooks sjön (?) 2. Dansk-svenska gårdshundar 3. Mia, Kia, Lucky och Sofia 4. Agility 5. Frisörsalong ?

Idag åkte jag med, efter många om och men, till Jönköping på hundutställning på Elmia. Hade aldrig varit på hundutsällning innan så det var spännande. Det var mycket folk, många hundar, men jag blev inte uppslukad av det. Tror man måste ha ett brinnande intresse och vara en speciell typ av person för att det ska gå hem riktigt. Självklart vill jag gå på några fler, men inte tillbringa hela dagen där. Fast vem vet, jag kanske blir fast jag med :) Hann kolla på de dansk-svenska gårdshundarna och siberian huskey-valparna (<3) och på alla stånden. Köpte med mig lite gott och pipleksaker till Gisse !

 

 


Kommentarer
Lorena säger:

fint =)

2010-06-22 | 23:09:48
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback