I'm lovin it



Grymt dålig uppdatering på bloggen, men har fullt upp ! Börjat mitt sommarschema denna veckan och trots att det inte är så krävande tidsmässigt så tar det på krafterna ! Utöver det jobbet måste jag även sköta mitt andra jobb över datorn när jag kommer hem + att ta hand om pållan. Men jag klagar inte, tycker det är underbart :)

Jag har inte hunnit med att göra så mycket denna veckan, mer än i måndags. Då cyklade jag till jobbet (1,5 mil sammanlagt fram och tillbaka) och är grymt stolt över detta. Tänkte försätta med det så ofta det bara går! Hann även med en promenad och att rida i måndags och det var toppenväder så det var en riktigt lyckad kväll! Men både igår och idag har jag bara jobbat och sen vilat, helt slut :)


Kommentarer
Fridah säger:

**



vA KUL ATT DU HITTA HIT IGEN :)!!!aah så sant, i ens hjärna:(!!

2010-06-23 | 22:46:18
Bloggadress: http://Fridahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback