Jönköping (Jkp)





I lördags var jag i Jönköping huvudsakligen för att lämna tillbaka min lånehäst Buffin. Men stannade även för lite solning, shopping och en underbar middag ! Åt på en Thairestaurang i Västra Centrum och jag har aldrig smakat något liknande. Det blir defenitivt att äta där igen!

Ska åka upp till Jkp den 19 juni för att kolla på världshundutställningen på Elmia. Har aldrig varit på en hundutställning innan och på Elmia har jag bara kollat in bilar så det ska bli riktigt spännande!
Jag har inte varit så mycket i Jönköping än, bara i utkanten och på A6, men jag tycket att staden är lockande så jag ska prova på den några gånger. Vem vet, det kanske blir att man flyttar upp en vacker dag !

Någon som bor i Jönköping som kan ge några tips på vad man ska besöka/klädaffärer man inte får missa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback