The Evening

 

Ikväll har jag inte gjort mycket och det har varit så skönt. Efter en pärs i veckan, som tog hårdare på mig än jag trodde att det skulle, så behövde jag lite tid till mig själv. När jag kom hem från Jönköping lagade jag lite lätt mat som jag åt samtidigt som jag kollade på Bröllopet via internet. Såg inte själva cermonin, men hann se när de åkte häst och vagn, så mysigt! Sen tog jag min hälsatidning och satte mig i min baden-baden och njöt av tips som förbättrar hälsan. Jag blev så inspirerad att ta tag i mitt liv och planera in några stunder där jag ta hand om mig själv. Samtidigt som jag satt och läste min tidning tuggade Gizmo på sitt oxben jag köpte till honom :)

Nu sitter jag med ett glas rosévin och kollar Hollywoodfruar, alltid lika festligt ! Snart kommer älsklingen hem och antigen blir de mys hemma eller kanske grillfest, om detta orkas med !


Ha en underbar lördag !


Kommentarer
Nikke säger:

Hej!

Hade för mej att du åkte till london o gjorde ett reserepotage i trean?

Hade då för mej att ni var på någon gata med massa typ rock/punkar butiker o pubar?

Är jag helt fel ute eller var ni de? skulle isåfall gärna vilja veta vart det stället låg om du kommer ihåg?

Love N

2010-06-20 | 12:50:46
Bloggadress: http://nicoleroos.blogg.se/
Milla säger:

Camden town var det !

2010-06-20 | 14:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback