Motorevent



Igår hämtade jag servicetelefonen för Motorevent, det är en Sony Ericsson P1i. Först stod jag höll den i handen och bara stirrade på den och förstod inte riktigt hur den och jag skulle komma överrens. Den var, och är, lite mer komplicerad än alla telefoner jag haft tillsammans ! Men nu, efter 24 timmar, börjar jag förstå den och det är superkul att ha ansvar över den :D

Idag hämtade jag de nya flyersen jag designat. Den är till en mässa som är på Linnéuniversitetet på torsdag. Tycker de blev ganska snygga och jag hoppas de lockar ! :)

Kommentarer
Sara säger:

Har också precis skaffat ny mobil. Bytte ut min klenod mot nåtning lite mera detta sekel :) Men dock inte lika fancy som din...

2010-03-02 | 22:05:02
Bloggadress: http://nojeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback