Todaysis 4 mars



Det är konstigt, klockan är strax elva och jag sitter här och har inte ens ätit frukost. Jag steg visserligen upp vid halv nio så jag börjar bli hungrig ;) Men om jag hade varit ute på landet nu så hade jag varit jättestressad av att klockan var elva och att jag inte hade gjort något än. Konstigt att det kan vara sådan stor skillnad från stan och landet. Varför är det så?

Idag skulle jag egentligen gått på möte med jobbet, men det blev inställt så jag har hela dagen ledig ! :) Ska stanna kvar här i Alvesta en stund till, sedan blir det stallet och ev stan. Kanske bara ska hem och njuta av ledigheten denna fina dag och ta hand om sig själv?

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback