CV



Äntligen har jag skickat iväg mitt CV. Har ett till CV att skicka iväg till en till skobutik, men det är inte lika bråttom med det.
Jag har velat fram och tillbaka med detta CV:t. Är det för mycket, för kaxigt? Är CV:t för luftigt, är det för mycket text i det personliga brevet, är Headern ful ? osv osv. Jag har alltid sådan ångest. När jag skrivit det tycker jag att det är perfekt, men när jag läser det igen efter några dagar ser jag alla fel och jag vill ju ha det så bra som möjligt. Det som är jobbigt är att man kan fråga hur många som helst vad de tycker om Cv:t, men ingen kan säga hur arbetsgivaren kommer att tycka och tänka när hon/han läser det.

Blev sur på AF. Jag har endast ett krav på dem och det är att de ska kunna hjälpa mig med mitt CV.  Men när jag fråga om råd om detta CV:t så fick jag inte så mycket feedback av och den andra hade inte tid egentligen och bara skumläste det.

Men nu är det iväg skickat och jag håller tummarna!

Hur ser ert Cv ut? Är det mer/mindre text, har ni med bild med osv?

Kommentarer
Josefin säger:

Jag tycker det ser jättebra ut, lagom balans mellan text och bild och snyggt upplagt.



Lycka till!



xxx

2010-05-14 | 04:04:40
Bloggadress: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback