Helgen som var

Outfiten från i lördags. Älskar min nya jeanskjol!

Det var fullt upp i helgen och igår så får bli en resumé idag istället.
I lördags var jag i stan och shoppade presenter och lite till mig också. Går ju inte att låta bli ! Sen bar det av till Härlöv för avskeds-kalas för Caro som igår åkte till USA som au pair i ett år. Längtar tills jag är iväg på USA-resan :) Sen hade vi kalas långt in kvällen som avslutades med ett besök på Loft. Hade grymt kul, som vanligt när jag är med Milla. Fick besök av Till också vilket var riktigt roligt !
I söndags försov jag mig till jobbet (ajaj!), men det var lugnt. Så det blev kalas hela dagen istället, mys!
Igår var det jobb hela förmiddagen och sen tränade jag. Det var efterlängtat efter helgens uppehåll ! På kvällen blev de städning och en runda till Alvesta.

Kommentarer
Lorena säger:

men hallå, man får inte försova sig till jobbet!

2010-05-11 | 11:26:19
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback