Vårjacka


Bild 1: Myströjan från AIMA, är storlek L så den ska ju inte vara så stor, men jag tyckte den var gosig så. Kommer bli snygg till ett par jeansshorts i sommar ! Bild 2: Gröna sköna jackan jag hittade på H&M. Ska köpas?

Idag åkte jag in till stan efter att jobbat och städat hemma. Åkte först till H&M på samarkand för att se om jag kunde hitta mig en vårjacka (det är det som är mest akut för tillfället) men hittade ingen 10poängare. Hittade dock denna gröna mysiga jacka, men kunde inte bestämma mig. Vad tycker ni?
Glömde min svarta sjal i provrummet, så typiskt mig ! Hoppas hoppas att ingen snodde den utan att jag kan hämta den imorgon!

Efter samarkand blev det en snabbis på H&M i stan för att se om de hade fått in skinnjackan jag vill så gärna ha, men icke. Istället fick en vit tröja i större modell följa med hem samt ett par jeansleggings som slutar vid vaderna. Visar dem imorgon.

Kommentarer
Lorena säger:

fin jackan är! köp!

2010-05-06 | 22:53:58
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback