It looks like it's gonna be a white christmas

Det har snöat hela dagen och nu ligger det ett tjockt lager av snö på marken. Underbart ! Börjar infinna mig i julkänslan och har bestämt mig för att börja pynta och köpa julklappar i tid i år. Ska leva på glögg och lussebullar och det ska eka julsånger ut högtalarna fram till nyår, åh så mys !

 

Äntligen börjar det hända lite, sjukt kul ! Fått ett nytt jobb, extraanställd men spelar ingen roll för det är ett jobb jag aldrig trodde jag skulle kunna få utan utbildning. Jag är så lycklig, men får berätta mer nästa vecka :)

 

Är så taggad inför det som kommer framöver; jobb, ridningen, julen och 2011. Oj vilket år 2011 ska bli !

 

Avslutar med bild från feb detta året. Var första festen efter att mina bästa vänner kommit hem från en långresa, det firades med mycket vin på deluxe. Sjukt kul kväll, ni ser ju hur glad jag är och så glad är jag över det som  kommer framöver också :)



Kommentarer
Lollo säger:

Från min iphone puss

2010-11-19 | 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback