16 Oktober - en underbar lördag



I fredags myste jag med Linda, du är för go <3 Tränade hårt på gymmet, gick på bio, myste med vin och kvällen avslutades med ett glas på Lagerlunden. Jättemysig och trevlig kväll med mycket svett o flås, skratt och gråt ! Fast mest skratt så klart, som i vanlig ordning när jag är med dig :)

I lördags tänkte jag ta bussen till stan för att hämta bilen. Så jag går de 4 km till busshållsplatsen för att inse att jag ändå inte hinner med den. Då köper jag med mig lite lunch från lantcafét och sätter kurs mot stallet. Ja jag skulle alltså gå i "gå på stan" - kläder o skor till stallet vilket låg ca 1 mil bort. Som tur var hämtade mamma mig och skjutsade mig dit ! Det hade nog tagit lite lång tid annars ;)
Jag red på min galna pålla, hon och jag var inte kompisar igår :) Sen åkte jag (fick låna mammas bil) till Alvesta och myste med familjen där. Skulle försöka ta bussen till Växjö, men bussarna och jag funkade inte igår så mammsen erbjöd sig att köra in mig. Mamma är den bästa mamma ever <3
SEN hämtade jag min bil och handlade Tacos så på kvällen myste jag och min bästa Wille tillsammans med Tacos och kladdkaka, mums !

Jag fick mig rejält med motion och jag upptäckte hur otroligt skönt det var att inte ha några tider att passa och ta dagen som den kommer. Min planering för dagen blev totalt omvänd och jag stötte på ett antal "promblem" under dagen, men tog dem som de kom och levde med det. Så underbart skönt ! Att det var en helt underbar solig dag också gjorde det bara bättre och idag ser det ut att vara lika fint :)



Ibland är vi inte fullt så normala:



Kommentarer
A N N i C A * W E N N B E R Gs säger:

ja asså min häst håller jag ju fortfarande på att utbilda så till byten har vi inte kommit ännu (:

Jag vill hellre fokusera på att hon ska jobba under sig och känna sig avslappnad så man slipper ha en söndersliten häst sen (:

Ja jag verkligen älskar träningsmöjligheterna vi har här :D

2010-10-17 | 19:15:36
Bloggadress: http://s94356.blogg.se/
Lorena säger:

"din" min tavla står ju i sovrummet!!

2010-10-19 | 13:18:20
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback