26 oktober

Mår mycket bättre idag, tack och lov. Fick t o m sova hela natten :)
Musen som var på besök här om veckan kom tillbaka inatt och fick sig lite gott att äta så nu kommer den garanterat tillbaka. Frågan är vad man ska göra åt den. Vill inte döda den, den är ju så söt :)

Ska strax förbi stallet för att ge dem lite mat och sen blir det Alvesta för att hämta ut min UVI-medicin och hälsa på Linda på pressbyrån. Blir ridning efteråt och ikväll kanske det blir boxning.

Missade min ridning på Theleborg igår för att jag var sjuk och trodde jag skulle få ett läkarintyg så jag kunde få rida igen, men fick medecinen via tel. Ska se om jag inte kan få något intyg ändå.


Bjuder på en bild från när jag hade med Akira första gången på ridskolan. Akira är den bruna hästen då så klart. Kusinbarnet Sofia fick vara med också :)


Kommentarer
Lorena säger:

jag kan inte se headern :(

2010-10-26 | 14:45:34
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback