27 oktober

Inatt drömde jag om vår husmus, vaknade i panik flera gånger och trodde att den var i mitt hår. Normalt?

Idag blir det jobb och sen ska det ridas. Åh vad jag längtar ! Blir nog en galopprunda och sedan att öva på Lätt C programmet i paddocken. Vet inte varför, men dressyr har blivit jätteintressant tycker jag !

Sen ska jag in och shoppa mig ett par nya ridskor och ridbyxor ! :) Ska nog in en sväng på Make Up Store också, medlemsdagar = 20 % rabatt ! Måste hitta mig en fin topp till dopet på söndag också, kanske en ljusare kavaj också.

Träning ska man hinna med också någon gång.. hrm, mycket att göra, ingen tid !


Kommentarer
Laila♥ säger:

så mysigt det ser ut=)

2010-10-27 | 12:27:52
Bloggadress: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback