30 oktober

Idag runt kl sju åkte min pojkvän ifrån mig, drog till Stockholm för att köra cross. Jag fick stanna hemma och passa hunden och imorgon ska jag ju på systerdotters dop.

Så idag har jag varit gräsänka (för det heter väl så?). I fm så red jag på min fina pålla i paddocken, det gick riktigt bra. Hade Mia som coach och det hjälper verkligen att ha någon på marken som ger en "directions". Sen red Mia och det filmade jag, men vet inte riktigt om hon vill att jag ska lägga upp det så väntar tills det blir en film på mig (förhoppningsvis redan imorgon!).
Efter ridning tog jag en cykelrunda med vovven. Det gick fort. :) Tog mig en snabbdusch och åkte in till stan, vovven fick hänga med. Träffade Milla för lite shopping, fika och bio. Underbar eftermiddag/kväll ! Alltid lika kul att umgås med dig <3

Nu sitter jag hemma i en tom lägenhet (förutom hunden, tack och lov!) och dricker vin... Känns lite ensamt, men kvällen är snart över. Ska sätta på en film och göra naglarna (för imorgon är det ju dop), kanske go crazy sätta på högmusik och hoppa i sängen... Får se !
På kvällen kommer kärleken hem igen, längtar redan <3

Ha en trevlig lördagskväll !


Millas outfit =)

Gisse



Är det jag som är kort eller Gisse som är lång?

Kommentarer
Mikaela säger:

jodå det är bra! Tack :)

söt hund!

2010-10-31 | 16:36:32
Bloggadress: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Lorena säger:

grimslöv! nu ser jag din header! fin!

2010-10-31 | 20:13:21
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback