Kollar boende igen

Yes, ute på marknaden för boende igen... till min häst. Eller hon är ju inte min än, men jag vill så gärna köpa henne så jag kollar runt lite stallplatser nära Växjö för att se vad jag har för alternativ. Varför jag inte bestämt mig ang Akira är för att jag inte har koll på hur det ser ut med jobb i höst och framöver, men det ser ju ljust ut i alla fall.

Jag har varit ganska bortskämd med stallplatser och kostnader för mina andra hästar jag haft och jag har det oerhört bra nu också så jag blir ganska paff när jag kollat runt och får reda på hyran för olika stall. Ni som har hästar och läser detta, vad pröjsar ni och vad ingår?

I vilket fall så har jag hittat ett stall som verkar väldigt lockande :) Ett krav är att det finns tillgång till ridhus alt att det finns ett nära.


Akira kan om hon vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback