Last Saturday



I lördags var det fest hos Linda och Tove och Milla var där också. Det var indiskt tema, fast jag hade inget indiskt i gaderoben tyvärr, men blev räddad av Linda. Alla tjejer fick en prick att sätta i pannan (har glömt vad den heter på riktigt). Tog en röd som matchade mina röda läppar och naglar :)
Drog ut på Grace och hade sjukt kul tillsammans med mina tjejer, det blir aldrig fel när jag dansar med er ! Så skönt att vara bland lite äldre, så trött på att skuffande på "18-års discon".

Nu blir de att ligga lågt med utgångar för ett tag, sparar hellre pengarna till Spanien !!

Kommentarer
Anonym säger:

fina ni är!

2011-04-12 | 21:54:28
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback