Flytta?


Bild från midsommar <3

Helgen gick otroligt fort för att jag jobbade. Sitter även nu på jobbet (fy på mig) och har min sista natt på några veckor. Imorgon är jag helt ledig tack o lov!
I lördags vaknade jag 16.00! Så blev inte mycket till den dagen, mys med killen bara och det är inte fel <3
Idag begav jag mig till Alvesta för att träffa familjen för att äta julbord, mums!

Har funderat på vart man ska flytta i Sverige om jag nu skulle vilja det. Skulle vilja bo i eller nära en storstad (ev en mindre stad fast med storstadskänsla), men fortfarande kunna ta med mig hästen utan att det ska kosta mig skjortan varje månad. Så frågan är om det finns en hästvänlig storstad?
Två alternativ som jag känner ganska starkt för är Skåne (vart?!) eller Göteborg (alt utanför). Skåne för det är fin natur och det är väldigt hästbefolkat och Göteborg just för kustlivet + storstaden.
Blir ingen flytt nu precis, men vill ändå kolla runt lite, you never know!

6 tim kvar, jihuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback