Fyra dagar kvar

Jag mår bättre nu, men inte helt ok. Tycker det är svårt att bli av med förskylningar på vintern, men håller tummarna att jag slipper den snart.

I fredags blev det stallet med älsklingen. Själv orkade jag inte rida mer än några skutt så Wille hoppade som bara den, riktigt imponerad. Får lägga upp ett klipp sen.

Söndagen blev en riktig slaggisdag, så skönt! Igår var jag ledig så då hämtade jag ut mitt bankkort (äääntligen!) så började shoppa julklappar. Är stressad då det endast är fyra dagar kvar, men hinner nog med allt. Tyckte det var relativt lätt att hitta julklappar denna gången :)

Idag vankas jobb mellan 12 - 18 och ikväll ska vi fira Sebastian ute i Öhr. Det är så mysigt på landet, saknar det. Men kommer bo där när jag blir gammal så kommer ha tid att njuta av landet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback