I have a dream



Idag slog den till. Förskylningen nr 2. Typiskt! Jag orkar inte med en förskylning nu när julstressen sätts in. Kanske är därför jag var lite bitterfitta i förra inlägget också :)

Fick lön idag i alla fall så nu kan jag börja shoppa julklappar. Så f-bannad att lönen byttes förra månaden mot "månaden efter-lön" så jag fick ju ingen vilken medförde att vissa räkningar fick jag vänta med till denna månaden så har några att catcha up så att säga. Tjänar bra pengar denna månaden, men kommer inte kännas bara för det.. Är så trött med allt som har med pengar att göra, kolla så det är rätt lön jag får, budget osv.

Vill bara leva för dagen och inte beskymmra mig om att spara si och så. Tänk att vakna upp till en vy som på bilden ovan, hade man inte tackat nej till? Jag har ju faktiskt möjligheten att bo där så varför inte ta den? Oj vad det lockar som tusan! Det enda som verkligen håller mig tillbaka är hästen. Älskar min häst och vill fortsätta utvecklas med henne. Jag skulle stormtrivas om jag fick bo där och ha med min häst. Tror att hon skulle anpassa sig fint då hon inte sätter mycket päls och trots allt så flygs hästar från land till land inom ridsporten så varför inte? Det är en mycket lockande tanke... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback