Tre dagar kvar på 2011

Nu är julen över. Igår firade jag sista julen tillsammans med bästa Milla, myste på landet med god mat o knäck. Fick ett "gorilla" (haha) ställ till kameran så nu kommer jag kunna filma mig själv med hästen osv så nu ska jag vara flitig med kameran :)

På juldagen sov jag ända till kl tre.. och vi skulle vara hos pappa vid tre :/ men jag var ju sååå trött och är det fortfarande tyvärr, men det är ett annat kapitel.
Åt god mat och fick fina klappar, bland annat ett presentkort på Sangria så blir ett restaurangbesök snart :)

Annandagen var det jobb som gällde och på kvällen åkte jag först till hylte där vi firade Annika och sen vidare till Stocksryd och firade jul igen. Riktigt mysigt var det och det är ju så skönt att jag inte lever i materialistisk (stavning?) familj utan där sällskapet uppsattas istället så vi myste utan klappar, bara de minsta fick några små.

Jobb igår igen och ända sen i torsdags har jag sovit på tok för lite varje natt vilket gjort att jag är liiite för trött.. MEN idag är jag L E D I G och det är så skönt. Underbart! Nu ska jag fixa mig!

Love /D



Förra årets juldag, då var jag ute på LOFT. Nästan svarthårig !


Kommentarer
Anonym säger:

Söta du, puss

2011-12-29 | 08:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback