Underbara jul

Efter en låång natt så sov jag ca fyra timmar innan jag gick upp för att fixa mig inför JULAFTON i Alvesta. Riktigt god mat med dopp i grytan o brunkål, mums! Kalle Anka vart en självklarhet och sen blev det presentöppning. Söta Lovisa delade ut klapparna <3 Fick en massa fint, ska visa er i dagarna.
Det är verkligen synd att julafton går så fort. Älskar denna dag då det är en massa mys med familjen och det är ren lycka i luften!

Önskar jag kunde förlängt denna dag med mys i soffan med mitt hjärta, men jobbar natt igen tyvärr. Dock känns det som om denna natten kommer gå mycket fortare än förra, kanske för att jag är ledig imorgon. Då blir det julafton #2 hos farsan och ev även hos älsklingens bror, får se vad vi hinner med!

God jul på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback