Belive in yourself and anything can happen

Det snöade konstant hela dagen igår och natten, har inte vågat titta ut än för att se om det fortfarande snöar. Det blåser i alla fall, det hör jag. Usch ! Måste säga att plogbilarna är ute tidigt här i Stockholm, härligt.
Ska strax upp, ska kladda på varandra idag så behöver inte ha så tung make up vilket är skönt, då kan Dhanii ligga och snooza lite till ;)
Känner på mig att det kommer att bli en jätterolig och spännande dag, ska ha med mig kameran till lektionen och förhoppningsvis kan även ni få se vad vi jobbade med!

Jag kan inte förstå att jag är så här pigg trots att jag endast sovit ca 6 tim. Brukar vara helt slut då, men det är väl storstadspulsen som håller mig igång :)

Hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback