Stockholm nästa!

Ingen uppdatering på länge, men får skylla på att jag har haft FULLT UPP.
Idag åker jag till Stockholm :) Det ska bli kalaskul, men är lite nervös också. Fast mest taggad nu när jag tänker efter.
Ska gå en intensivkurs inom make up på IMC i Stockholm. Den är 5 dagar så åker hem på måndagkväll igen. Ska bo hos Malin som pluggar där uppe, men hon åker hem i helgen så har lite smått panik över att vara själv uppe i storstaden. Det var ju -06 jag var i huvudstaden sist, fem år sedan. Sjukt! Var där med Milla då och gud vad kul vi hade ! Busiga var vi allt på den tiden ;) Kommer även ihåg att min hy fick ett utbrott pga luften (antar jag) som är där uppe och det hoppas jag inte händer denna gången !
Ska flyga upp och ta tåget hem. Tåget har jag ju koll på, no problemas, men flyget? Det var 3 år sedan jag flög sist, vilket nästan är oförskämt länge sedan. I vilket fall känner jag mig lugn här hemma, här förstår ju folk mig. Men förstår verkligen Stockholmare småländska?! Inte så bra om man lyssnar på min chef som bor där uppe. Men det ska bli ett litet äventyr detta och det ska bli, som sagt, kalaskul !

Bilder från julskyltningen förra året. Det var bland mina första dagar på MUS i Växjö. De skulle ha levande modeller så gjorde om fyra tjejer varav två blev älvor och två Avatarer. Det blev riktigt lyckat! Vi hade även en liten tävling uppsatt i våra skyltfönster. Chefen hade gjort om 8 pers till motsatta könet, äldre personer eller annat. Vi satte upp 10 st förebilder och 8 st efterbilder, kan ni para ihop rätt före-bild med rätt efter-bild?
ps. Jag är med i efterbilderna ;)



Före-bild:


Efter-bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback