26 jan

Idag har det gått slött till och det har varit skönt. Jag är verkligen en av de där 80- 90talisterna som gärna jobbar 75% för att ha tid till ett liv också :) Fast å andra sidan när man har ett intresse som jobb så kan man ju jobba dygnet runt !

Ska strax till stallet och ut och galoppera så gott det går på dessa vägar. Ska kolla om det går att ta något varv i paddocken också, jag är så trött på detta vädret nu. Vill ha isfria vägar och gröna ängar att galoppera på och en snöfri paddock att öva Lätt C-programmet samt hoppa. Våren <3
Ska kolla om jag kan få rida kusinen lilla B-ponny, har inte fått testa henne än och tycker hon verkar så mysig :)

Känns som att livet går åt rätt håll - underbart. Ska få åka iväg en långhelg till Stockholm i feb, det ska bli riktigt roligt och skönt. Få byta lte miljö tror jag är bra, man uppskattar det man har hemma så mycket mer när man får sakna det lite.

Kommer upp lite bilder från i lördags senare ikväll - vi hade en tjej- och spelkväll med en hel del roliga spel :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback