Nelly Hight Heels Party

Detta inlägget är några dagar försenat, men bättre sent än aldrig eller hur? Den kör jag ofta på :)

 

I fredags (den 14 jan) hade Nelly ett event på Grace i Växjö. Det var deras skoavdelning som hade sitt första stopp på deras lilla Sverigeturné. De 99 första fick både gratisdrinkar och beställa ett par skor och självklart hade vi kommit i god tid och vi var bland de första som kom in.

Eventpersonalen var otroligt trevliga och de hade ordnat det riktigt snyggt inne på Grace med montrar fulla med skor, tvskärmar med reklam och coolt ljus. De hade även en design-tävling där den som vann fick en Iphone 4.

Jag tyckte att det var en riktigt rolig kväll, det är kul när det händer något speciellt i lilla Växjö :)

Tyckte det var en mycket generös tillställning också, inte ofta man får välja ut något att få hemskickat + goodiebag + drinkar. Tummen upp för Nelly!




De hade förvandlat det första dansgolvet till alla tjejers dröm - en lokal full med skor!



Design-tävling !


Beställning av skor !


SKOR!! De ljusa med nät beställde jag hem som första val, hoppas jag får dem =)

Kommentarer
A N N i C A * W E N N B E R Gs säger:

ja han är sjuuukt fin (:

2011-01-23 | 20:22:27
Bloggadress: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback