7 veckor sedan!

Yes, sju veckor sedan sist jag skrev något här ! Så jag välkomnar mig själv tillbaka ;)

Det är alltså sju veckor sedan Spanien-resan också, det har jag inte tänkt på. Det var en riktigt härlig resa, mycket sol och shopping, men mer om den kommer senare. Har en massa fina bilder att visa också !

Jag och wille kollar efter lägenhet i stan tillsammans nu, jag är så glad ! Har intresse för en billig 4:a på Theleborg som jag håller tummarna för! En 4:a är lite onödig egentligen, men det var väldigt billig så därför slår vi till om vi får den.

Min pålla Akira stormtrivs i Skir, hon går med en 2-åring som är hennes bästis och en fjordis som uppför sig som en mamma vilket Akira stör sig på ;) Allt funkar jättebra och jag är så glad för det !

Jobbet flyter på, än så länge, och jag hoppas det fortsätter så.. Har endast Make Up Store kvar där jag stormtrivs, som sagt hoppas jag får vara kvar!

Nu ska jag laga lite mat innan det blir bio, Harry Potter den sista delen. Är riktigt taggad :) Bio är det bästa dessa regniga dagar. Har varit hemma i två dagar från jobbet och bara suttit inne pga förkylningen som jag nu är ganska fri från så det spritter i kroppen på mig, vill ut :)


Kommentarer
edita säger:

Läs gärna min blogg så läser jag din!

FASHION

2011-08-15 | 18:21:20
Bloggadress: http://editaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback