Äntligen, riktiga plusgrader!!


Vad glad jag blev idag när jag gick ut, det var riktigt varmt ute! Eller ja, om man jämnför med graderna som varit de senaste veckorna i alla fall :)
Vad har jag gjort i vårsolen än så länge då? Ingenting faktiskt. Trots att jag vaknade tidigt tog det hela fm att fixa med jobbet. Åkte in till stan o köpte lunch tillsammans med Wille, köpte pizza för allra sista gången på väldigt länge! Till min förtjusning var det inte särskilt gott heller :) och i em har jag läst på mig lite ang träning.
Men ska äntligen få ut i solen strax, ska åka till stallet och rida!! Åh vad ja har längtat, jag har inte kunnat rida sen i onsdags pga jag var sjuk, men idag så !

Kollat mitt skattebesked och blev förvånad, men får tillbaka ett par tusen så det är ju gött. Så Spanien resan är räddad :)

På tal om Spanienresan, nu är de 8 v 1 dag kvar!! Usch låter länge, men så länge jag håller mig sysselsatt så kommer de gå fort! Och det ska jag göra med en massa ridning, träning och förhoppningsvis med att starta eget!
Mer om info om allt kommer som sagt senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback