Finally!

Äntligen tagit tag i designen här på bloggen. Vet inte vad det är, tröttnar alltid på den så fort och då är de inte roligt att blogga längre :p

Det har hänt en del sen sist i alla fall:

1. Har bokat resa till Spanien!! Underbart ska det bli, en vecka i maj tillsammans med Milla och kanske även Linda (kom igen nu ;)). Längtar som F** efter att känna solen strålar värma, ta på mig bikini och klänning och sandaler... som sagt: Underbart! Förstår inte vad jag gör kvar i Sverige egentligen, älskar ju värmen och hatar vintern. Aja det får bli ett annat kapitel :)

2. Har skaffat en lägenhet i stan! :) Eller hyr ett rum kan man säga, delar lägenheten med två andra tjejer. Ska bli skönt att bo i stan i sommar, känner mig så osocial här på landet, men framför allt så kommer jag ha nära till jobbet. Det ska bli kul :) Siktat in mig på att ha den i sommar i alla fall, sen får vi se vad som händer :)


Annars är de same old same old. Det går toppen på jobbet och det är roligt :) Ska även starta eget via AF, men kommer mer info om det sen !

Här kommer bildregn på mig och Lucky:






Kommentarer
Lollo säger:

=) söta!

2011-03-21 | 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback