Gone to Alvesta

Ikväll åkte jag till Alvesta eftersom Wille skulle iväg till sin brors kalas. Jag var också bjuden så klart, men känner mig inte tillräckligt pigg för att vara social. Fick ett sms av Wille innan, de hade tagit dit en trollkarl och om det varit som de andra gångerna kommer det att bjudas på god mat o dryck också. Känner mig typ som askungen... suck!

Men som sagt, är ju sjuk så åkte till mamma så jag slapp vara hemma själv när jag är så här ynklig. Smuttar på en smoothie och kelar med djuren, ska strax upp till syrran och kolla Gossip Girl. Jag har det inte så pjåkigt ändå :)

Håller tummarna för att jag är frisk till måndag då mitt träningsschema drar igång!


Hoppas ni har en grym lördag!!

Är sjukt sugen på riktig mat, allt från potatis o köttbullar till slibbig kebabpizza, har ju bara levt på yoghurt de senaste två dygnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback