WTF happened?

spanien '08

Ligger i sängen och har ont i halsen och är ganska trött, vilket är konstigt då jag sov i princip hela dagen igår. Men roar mig med Sex and The City s01, gud vad de såg ut på den tiden :)

När jag vaknade idag kunde jag inte tro mina ögon, träden var snötäckta igen! Det känns som om vi snarare gått bak i tiden än framåt. Här ligger det ca 2 dm snö och jag hoppas att det inte är lika farligt på vägen in till stan sen och i stan. Min framåtdrivna Saab klarar inte av den här snön så bra!

Det gör visserligen inte jag heller, jag är så trött på den nu! Samtidigt ska man kanske "passa på" att njuta av den då förhoppningsvis det var de sista snön den här vintern. Å andra sidan kommer det dröja  bara ca 7 mån till innan det blir vinter igen. Varför, när man är en solälskare som jag, bor man i ett land där det är (om man har tur) ca 4 mån sommar varav 2 max är riktigt varma medan vintern är ca 5- 6 mån varav ALLA är typ überkalla?

Tack och lov säger jag bara att jag har en resa inbokad. Längtar ännu mer till Spanien när det blir sådant här väder!

Nu ska jag dra mig ur sängen och laga spahetti o köttfärsås! Mums :)


Bilder från Spanien '08 när jag och Milla var där sist!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback