I love my work...


trivs inte så bra i kalla färger och blått går åt det kalla hållet, fast jag tycker inte det stämmer alltid. Som den blåa jag har på mig på kortet trivs jag jättebra i!


... fast inte idag. Jag är fortfarande sjuk, fryser ena stunden och svettas i andra. Ont i halsen har jag också :/ Tyvärr har jag en gruppkurs på MUS inbokad och försökte få den bytt med någon annan, men alla var upptagna så jag måste ta den. Jag hoppas att jag får energi när jag kommer till jobbet, jag har svårt att inte vara trevlig mot kunder, men när jag är sjuk så faller de inte lika naturligt.

Håll tummarna för mig att jag pallar med denna kvällen!

Kommentarer
Sandra säger:

Jag håller mina tummar finaste syrran! Krya på dig!

2011-03-18 | 17:58:52
Bloggadress: http://svenssonsconfessions.blogspot.com
Milla säger:

Skitsnygg sminkning! Jag tycker du passar skitbra i den! Kram

2011-03-19 | 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback