I'm in slowmo....



Känner att jag går runt i en dvala. En känslofri, tråkig dvala. Jag har alltid sett mig som positiv och framåt och hela vintern har jag känt mig förvånadsvärt glad (med tanke på mörkret och all snö). Men den senaste veckan har jag tappat min gnista, jag har knappt lust med något alls och jag känner mig nästan tom. Vad har hänt med mig?
Jag tror det började efter att jag var sjuk. Vad är det för sjuka som går som får en att tappa gnistan? Det kan ha att göra med att jag måste lämna tillbaka Akira snart också.
Ändå ska jag flytta till stan och har en resa att se framemot så jag borde vara glad. Hoppas att jag får reda på vad som tynger mig och att denna känslan försvinner snart!

Kommentarer
Lollo säger:

såå känner jag me dibland.. och jag har ingen häst att lämna tillbaka..

2011-03-30 | 13:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback