It did not work out the way i planned....

Nej det gjorde det absolut inte, på jobbet igårkväll alltså. Klarade av att köra in, men det var precis. Höll på att ramma in i ett par kornor vid I11. När jag väl kommer till jobbet så känns det ändå ok, känner mig trött, men känns ändå som att jag kommer att få energi när kundern väl kommer.

Och det gick jättebra i början. Förklarade och berättade om produkterna och började med hudvården. Gick galant, var pigg på frågorna som följde osv. Sen började jag sminka en av dem. Basen gick jättebra, men sen började jag på ögat (sminkar endast halva ansiktet på gruppkuser) och då kände jag hur pulsen började slå snabbare och jag behövde springa iväg för att få upp det. Drog till med någon ursäkt och gjorde det. Efteråt kändes jag mig hur bra som helst (det gör man ju alltid) och tänkte att jag klarar av resten av kursen. Men icke, hann precis påbörja nästa sminkning när det ville komma upp igen, ordentligt denna gången.

Fick tyvärr avbryta kursen och jag kände mig så dum mot kunderna, men vad skulle jag göra? Är man sjuk så är man.

Så gick det till när jag skulle hålla min första gruppkurs. Längtar redan till nästa så jag kan ta revanch!!


Ni får en sminkning från förra veckan, den från igår var inte mycket att hänga i granen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback