I'm soo tired... zzz

Känns som om jag inte sovit någonting på flera dygn - är så jäkla trött. Jobbat dubbelt samtidigt som jag flyttat och tagit hand om hästen m.m. Jag vill alldeles för många roliga saker på en gång vilka blir något negativt i slutändan. Måste ta mig tid till mig själv och inte behöva ha något att göra stup i ett. Andas in - andas ut... något i den stilen.

Nu låter det som om jag gått in i väggen, men så farligt är det inte =) i vilket fall är det endast två (TVÅ) dagar kvar till Spanien så jag hinner återhämta mig då. Fast jag pratade med Milla ikväll och självklart står fest på agendan vilket gör att man inte hinner sova så mycket då man inte vill missa dagen efter, så vi får se hur mycket vilande det blir :P
Sjukt spänd inför resan i vilket fall, fick reda av en vän som är där nere att det fina vädret kommer på torsdag, YES!

Har en del som måste fixas nu innan, jobb resehandlingar m.m. så måste börja packa nu - Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback